§ 1 DEFINICJE
- Kupujący / Klient – każdy podmiot kupujący w Sklepie
- Regulamin – niniejszy regulamin
- Konto – bezpłatna usługa, którą świadczymy na Twoją rzecz drogą elektroniczną; polega na udostępnieniu wydzielonej oraz modyfikowalnej części Sklepu, która pozwala na korzystanie z usług
- Materiały – nagrania, teksty i materiały, do których dostęp możesz wykupić w ramach Sklepu
- Newsletter – usługa polegająca na przesyłaniu na Twój adres mailowy treści cyfrowej
- Opłata – kwota, którą musisz zapłacić w celu skorzystania z Usługi lub uzyskania dostępu do Materiałów Sklep – www.bartekwstefanski.pl
- Siła wyższa – zdarzenie, którego nie można było przewidzieć przy zachowaniu odpowiedniej staranności
Specjalista – osoba, która świadczy na Twoją rzecz Usługi terapeutyczne - Umowa – umowa o świadczenie Usług, którą zawierasz z nami poprzez akceptację Regulaminu
- Usługi – usługi, które świadczymy na Twoją rzecz drogą elektroniczną w postaci udostępniania Ci funkcjonalności Sklepu, Konta oraz jeśli tak zdecydujesz dostępu do materiałów i usług
- Usługi terapeutyczne – usługi polegające na konsultacji terapeutycznej indywidualnej, grupowej na warsztacie na żywo lub kursie online
- Użytkownik – osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca ze Sklepu i zawierająca z nami Umowę
- Sprzedawca: VJBV Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą pod adresem ul. Ogrodowa 10, 20-075 Lublin, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0001133570, NIP 7123483264, nr REGON 529959486
§ 2 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie typu komputer / tablet / smartphone z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies
- zainstalowana na urządzeniu i aktualna wersja jednej z przeglądarek: Chrome, Opera, Safari, Firefox, Edge
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail
- Sklep w zakresie w jakim stanowi usługę cyfrową lub umożliwia dostęp do treści cyfrowej może wykorzystywać Twoje środowisko cyfrowe (połączenie sieciowe, oprogramowanie oraz Twój sprzęt) w zakresie w jakim jest to konieczne do prawidłowego świadczenia Usług. Oznacza to, że w zależności od Usługi wykorzystane mogą być m.in.: Twoja przeglądarka internetowa (w ramach plików Cookies lub innych danych, jeśli zdecydujesz się na ich zapisanie) oraz kamera oraz mikrofon Twojego urządzenia (jeśli korzystasz z kursu online oraz usługi terapeutycznej online)
§ 3 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów i usług widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami brutto
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- W ramach Sklepu oferujemy Ci szereg Usług, z których najważniejsze to: Dostęp do zakupionych usług i produktów, Konto w sklepie, Newsletter, Sesja z terapeutą i indywidualna lub na warsztacie grupowym, Kurs Online, Uczestnictwo w szkoleniu w Szkole Ustawień, Uczestnictwo w programie / warsztacie na żywo online
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą
- Złożenie zamówienia jest tożsame ze zgodą na dodanie adresu mailowego Kupującego do Newslettera Sprzedawcy, z czego w każdym momencie Kupujący może zrezygnować powiadamiając o tym Sprzedającego wysyłając wiadomość lub klikając w link Wypisz z subskrypcji, będącej w każdej wiadomości newsletterowej.
- Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu
§ 4 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
a) zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
b) za pomocą karty płatniczej: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro
c) za pośrednictwem platformy płatniczej: PayU / PayU Raty 0%, PayNow, TubaPay, PayPo, Twisto, PayPall, ApplePay - Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę
§ 5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia usługi lub towaru
- Termin realizacji zamówienia dotyczący rzeczy materialnych wynosi 5 Dni roboczych, natomiast pozostałych usług wg indywidualnego ustalenia pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym
- Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia po jego opłaceniu
- Towary i usługi zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący: Za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej, paczkomatów, drogą elektroniczną, poprzez dostęp do platformy kursowej
§ 6 USŁUGI
- W zależności od rodzaju Usługi, będzie ona dostępna po dokonaniu płatności za pośrednictwem Konta lub bez konieczności zakładania Konta, po skorzystaniu z opcji jakie daje Sklep
- Szczegółowy opis działania poszczególnych Usług znajdziesz w Sklepie. W niektórych przypadkach możemy wdrażać nowe Usługi w ramach Sklepu – nie będzie to jednak zmianą Regulaminu, chyba że zmiana taka będzie konieczna ze względu na właściwości nowej Usługi
§ 7 NEWSLETTER
- W przypadku usług w zakresie Newslettera, nie mają zastosowania przepisy ustawy o prawach konsumenta – usługę tę świadczymy bowiem bezpłatnie, tylko w związku z przekazaniem nam Twoich danych osobowych, które są przetwarzane tylko w celu wykonania umowy, której przedmiotem jest właśnie wysyłka Newslettera
- Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z Usług Newslettera kontaktując się z nami mailowo lub wykorzystując link znajdujący się w każdej wiadomości przesłanej w ramach Newslettera
- W ramach Usługi Newslettera dostarczamy informacje dotyczące rozwoju osobistego, działalności firmy, usług i produktów, jak również o promocjach oraz innych działaniach marketingowych
§ 8 USŁUGI TERAPEUTYCZNE
- W celu skorzystania z Usługi terapeutycznej musisz dysponować urządzeniem z dostępem do Internetu oraz jedną z aplikacji umożliwiających przekazywanie głosu oraz obrazu z jednego urządzenia na drugie typu WhatsApp lub Messenger
- W przypadku wyboru opcji stacjonarnej, w celu skorzystania z Usługi terapeutycznej należy pojawić się w miejscu pod adresem wskazanym przez Specjalistę
- Usługi terapeutyczne nie są realizowane z osobami będącymi pod wpływem alkoholu, narkotyków oraz innych substancji odurzających i zmieniających świadomość. Osoby będące po wpływem tych środków nie będą mogły przystąpić do lub kontynuować sesji indywidualnej oraz grupowej
- Osoby będące pod stałą opieką lekarza psychiatry oraz zażywające leki przypisane przez lekarza psychiatrę nie mogę brać udziału w sesji i konsultacji indywidualnej ani warsztacie grupowym i koniecznie muszą powiadomić o tym fakcie Sprzedającego
- Z każdej zakupionej usługi terapeutycznej indywidualnej oraz grupowej korzystasz na własną odpowiedzialność
§ 9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Masz prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, składając oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (za pośrednictwem poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że wówczas musi być to adres e-mail, którym posługiwałeś się przy założeniu Konta) na adres email: kontakt@bartekwstefanski.pl
- Termin, który masz na odstąpienie od Umowy wynosi 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do nas przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia są sesje i konsultacje terapeutyczne, płatności za szkolenie terapeutyczne poprzez zapisanie się i uczestnictwo w szkole ustawień (wpisowe, płatność całkowita lub płatności częściowe), płatności za szkolenia i programy terapeutyczne prowadzone online, Masterclass
b) gdy przedmiotem Umowy jest dostęp do materiałów i treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, ponieważ podczas zakupu wyraziłaś/eś zgodę na udostępnienie Ci tych treści przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy za pośrednictwem funkcjonalności Sklepu, co wynika z art. 38 ust.1 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta
c) gdy usługa jest w trakcie realizacji, np. Klient po wykupieniu sesji terapeutycznej oczekuje na ustalenie terminu sesji
d) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego uprzywilejowanego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy - Jeśli nie wyrazisz zgody, o której mowa wyżej, dostęp do Materiałów uzyskasz dopiero po upływie 14 dni od dnia jego wykupienia
- W przypadku gdy dokonujesz zakupu Usług terapeutycznych, pamiętaj, że są to usługi, świadczone Klientom w celu oceny, utrzymania lub poprawy ich stanu zdrowia, w związku z tym niektóre przepisy wynikające z ustawy o prawach konsumenta nie mają zastosowania
- W przypadku, gdy dokonujesz zakupu Usług terapeutycznych (sesji lub konsultacji) wyrażasz zgodę, na to, że rezygnujesz możliwości odstąpienia od umowy bez względu na powód
- Jeśli odstąpisz od Umowy, której przedmiotem jest jakakolwiek treść lub usługa cyfrowa, zobowiązany jesteś do niezwłocznego zaprzestania korzystania z takich treści lub usług, jak również ich udostępniania podmiotom trzecim
- Jeśli Twoje oświadczenie będzie skuteczne, wówczas zwrócimy Ci opłaconą przez Ciebie Opłatę w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam oświadczenia, w sposób tożsamy w jaki Ty zrealizowałeś płatność
§ 10 REKLAMACJE
- Masz prawo do złożenia reklamacji na funkcjonowanie sklepu oraz świadczonych za ich pośrednictwem Usług. Zgłoszenie, które wyślesz powinno zawierać co najmniej dane umożliwiające Twoją identyfikację oraz wskazanie zastrzeżeń i uwag do sklepu, usług. Reklamację należy wysyłać na adres e-mail: kontakt@bartekwstefanski.pl
- Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni roboczych, chyba że brakuje informacji umożliwiających jej rozpatrzenie lub brakuje danych umożliwiających Twoją identyfikację
- W przypadku, o którym mowa powyżej, termin na rozpatrzenie reklamacji biegnie od dnia, w dostarczenia brakujących informacji
- Odpowiedź na reklamację prześlemy na adres e-mail wskazany przez Użytkownika
§ 11 DANE OSOBOWE
- Wszelkie informacje dotyczące tego jak przetwarzamy Twoje dane osobowe jako administrator znajdziesz w Polityce Prywatności